sabato 14 dicembre 2013

Uusi alku




Olen jo jonkin aikaa kirjoittanut säännöllisesti muutamaa blogia. Yrittäjyydestä ja siihen heittäytymisestä olen kertonut täällä, lennokaista ajatuksistani täällä ja yrityksemme tuotteista täällä. En ole kuitenkaan päivittäny jokaista blogiani tarpeeksi säännöllisesti, koska minusta on tuntunut, että niillä kaikilla on vähän liian rajattu aihepiiri (ja yhdessä herneet nenään helposti vetävä lukijakunta).

Tässä blogissa aionkin siis kirjoittaa hieman laajemmin kaikesta siitä, mikä minua mietityttää. Mielipiteeni saattavat joidenkin mielestä olla liian voimakkaita, mutta en inhoa mitään enempää kuin sellaisia ihmisiä, jotka eivät ole mistään mitään mieltä, joten saatte luvan kestää.

Tässä vielä muutama fakta minusta teille, jotka ette minua vielä tunne: 


-Nimeni on Salla-Maria, mutta suurimmalle osalle ihmisistä olen vain Salla. 

-Mieheni on italialainen.

-Meillä on uhmaiässä oleva poikalapsi.

-Meillä on Suomen ainoa roomalaista palapizzaa myyvä pizzeria turkulaisessa ostoskeskuksessa.

-Olen toimitusjohtaja italialaisia viinejä maahantuovassa yrityksessä, jonka perustin isäni kanssa.

-Olen humanistisen tieteiden kandidaatti, joka on kiinnostunut kauppatieteistä.

-Meillä syödään hyvin ja nukutaan huonosti.

-En omista kelloa enkä kalenteria.


Kirjoitan taas huomenna lisää! Jännää!
















Nessun commento:

Posta un commento